Waarom jij een logische opbouw van jouw aanbod nodig hebt.

Waarom jij een logische opbouw van jouw aanbod nodig hebt.

In het boek DotCom Secrets van Russell Brunson kwam ik voor het eerst de term “value ladder” tegen, oftewel waarde ladder. Een briljante (visuele) uitleg hoe je structuur aanbrengt in jouw aanbod.  Sindsdien gebruik ik de waarde ladder van Russell tijdens...
Tompouce in je funnel

Tompouce in je funnel

De laatste tijd krijg ik vaak de vraag van ondernemers of een funnel ook werkt voor offline bedrijven. Ja zeker! Een funnel zorgt er immers voor dat jouw potentiële klant op een laagdrempelige manier kan kennis maken met jou en jouw aanbod. Zodat jouw potentiële klant...
Hoe Maak je jouw Waardevolle Weggever in Canva?

Hoe Maak je jouw Waardevolle Weggever in Canva?

Een krachtig middel om jouw e-mail lijst te vergroten is jouw waardevolle weggever, oftewel een lead magnet, freebie, hoe je het ook wilt noemen 😉 Een weggever is een stuk waardevolle content die je weggeeft in ruil voor een e-mail adres. De inhoud van jouw weggever...

DOWNLOAD DE TEMPLATE NU (PDF)

Vul jouw voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor de template.

VRAAG DE MASTERCLASS NU AAN

Vul jouw voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor de Masterclass.

VRAAG JOUW TIP NU AAN

Vul jouw voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt!