strategie sessie online marketing

Online Marketing Strategie Sessie

In één dag jouw unieke online marketing plan.
Ja, ik wil graag kennismaken
Dank voor de geweldige strategiesessie vandaag Anouk!

Nadat we de afgelopen jaren lang veel verschillende producten, bedrijven en funnels hadden neergezet, concludeerden we dat het echt hoog tijd was om eens goed te kijken naar wat we allemaal hadden staan en hoe we het eigenlijk wilden.

Na een gedegen voorbereiding van jouw kant (waarin je al onze funnels hebt geanalyseerd) hebben we vandaag met jou tijdens de Strategie Sessie met onze bedrijfsstrategie als uitgangspunt een plan gemaakt. Daar zijn geweldig veel mooie, verhelderende en slimme ideeën uitgekomen.

Er is werk aan de winkel, maar we hebben vandaag de basis gelegd voor meer rust in de funnels en meer winst uit de funnels. Dank!

Femke Hogema

Auteur, ondernemer, spreker

Ben jij een ondernemer die:

inziet dat je warme netwerk een keer opdroogt en dus je bereik wil vergroten met online marketing?

niet meer wil schieten met losse flodders, maar marketing wil voeren vanuit een kloppend fundament?

meer klanten aan wil trekken op een waardevolle, betrokken en eigen manier?

1-op-1 en stap-voor-stap wil werken aan meer leads, meer klanten, meer omzet?

Online Marketing Strategie Sessie

 

Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Je volgt webinar na webinar, leest marketingboeken en luistert podcasts. Maar wanneer je over wilt gaan tot actie komt er niks. Je weet niet hoe en waar je moet beginnen.

Hoe ontwerp je nu een duidelijk online marketing plan voor je business? Een plan dat uniek ontworpen is voor jou. Vanuit je eigen authentieke boodschap en unieke online klantroute. Met menselijke marketing, doen waar je je goed bij voelt. 

Ik help je graag met een 1-op-1 Strategie Sessie, waarin we een compleet op maat gemaakt online marketingplan ontwerpen. Gebaseerd op mijn stap-voor-stap Let’s get Leads-methode doorlopen we in 1 dag 6 pijlers die samen zorgen voor nieuwe leads en klanten, ook als jij niet aan het werk bent.

De 6 pijlers voor jouw unieke online marketing strategie zijn:

1. wie ben jij

1. Wie ben jij?

Alles begint met wie jij bent. Waar gaat jouw hart sneller van kloppen? Waar sta jij echt voor? En waarom doe jij wat je doet? Ik geloof dat het boven water krijgen van jouw antwoorden op deze vragen de basis van je online marketing strategie is.
De meeste ondernemers doen wat ze bij een ander zien of wat hun business coach vertelt dat ze moeten doen. Pas op, want je houdt dat op de lange termijn echt niet vol. Marketing voeren vanuit jezelf, vanuit je eigen kernwaarden, dat is waar ik voor sta.  

2.Haarscherp klantprofiel

2. Haarscherp klantprofiel.

Voor wie ben jij er? Met wie werk je het allerliefst samen? Een haarscherp klantprofiel (en hier voor durven kiezen) is de basis van elk online succes. Weten dat je klant een vrouw tussen de 25 en de 60 jaar met HBO-niveau is, is niet genoeg.

Kijk in het hoofd en hart van je klant. Wat speelt er echt? Welke frustraties zijn er? En welke dromen? En waarom bereikt hij/ zij deze nu niet?

Ontwerp een buyer persona. Wat dat is en hoe je dat doet, leer ik je graag.

3. Logische opbouw van je aanbod.

3. Logische opbouw van je aanbod.

Welke verandering breng jij met jouw dienst of product? Welk probleem los jij op? Bouw je aanbod vervolgens logisch op en gun je klant de ruimte om stap-voor-stap met jou en jouw aanbod kennis te maken.

Past de vorm waarin jij jouw dienst of product aanbiedt ook bij jouw klant? Dat is toch degene aan wie je wilt verkopen; wel zo fijn als je aanbod 100% naar wens is bij jouw klant.

Een weggever op je website dient vaak als eerste kennismaking. Maar op welke weggever zit jouw potentiële klant echt te wachten? Ik help je graag.

4. Richt je website en online kanalen in.

4. Richt je website en online kanalen in.

Het is essentieel dat jouw potentiële klant jou leert kennen (know), jouw expertise gaat waarderen (like) en je als ondernemer gaat vertrouwen (trust). Daarna voelt de klant zich pas comfortabel genoeg om over te gaan tot aankoop van jouw product of dienst.

Je kunt je website en online kanalen zo inrichten dat je potentiële klant makkelijker deze klantroute volgt. Eenmaal goed ingericht maakt dit het online ondernemen een stuk makkelijker!

5. IJzersterke contentstrategie.

5. IJzersterke contentstrategie.

Wanneer je online succes wilt, zal je aandacht moeten trekken van je ideale klant. Dat kan gratis door middel van social media en goede zoekmachine-optimalisatie. En betaald door middel van het adverteren van jouw waardevolle content.

Je hebt hier een content strategie voor nodig die ervoor zorgt dat je online zichtbaarheid groeit EN je lijst groeit met e-mailadressen van waardevolle nieuwe leads.

Consequent zichtbaar zijn en blijven is een uitdaging voor de meeste ondernemers. 

6. Bouw een waardevolle relatie op door e-mailmarketing.

6. Waardevolle relaties door e-mailmarketing.

Behandel elk e-mail adres op je lijst als een “King” of “Queen”. Elk e-mail adres op jouw lijst is van een ECHT persoon. Behandel hem of haar dus ook zo. Ga in gesprek met deze persoon, geef antwoord op vragen en bouw een waardevolle relatie op!

Blijf relevante e-mails sturen op het juiste moment in de klantreis en warm zo jouw fans op zodat ze klaar zijn wanneer jij met een aanbod komt.

Het was weer heel fijn om samen met Anouk onze online marketing strategie onder de loep te nemen en aan te scherpen, in haar online marketing strategiesessie!

Bevlogen, altijd vrolijk, begrijpt de uitdagingen, ons meenemend langs logische opvolgende stappen en helpt bij het maken van keuzes. Lekker pragmatisch en concreet!

@Anouk, dank weer voor al je enthousiasme. We kunnen weer mooie verdere stappen maken hiermee!

Lisette Weersink

Eigenaar, SPRING TODAY

Voorafgaand aan deze Strategie Sessie vindt een kennismakingsgesprek plaats. Het is voor mij belangrijk om je bedrijf goed te leren kennen, zo kan ik jou van de beste adviezen voorzien.

Vervolgens plannen we een datum waarop we samen aan de slag gaan. Ik leid de Sessie stap-voor-stap zodat jij flink in je bedrijf kunt duiken. Met als doel een een actiegericht plan waar je tijden mee vooruit kunt. En dat kan echt in 1 dag! Dit scheelt jou maanden tijd, energie en frustratie. Tijd die jij vervolgens kunt besteden aan je klanten!

Na onze Sessie tover ik alle input om in een praktisch online marketing plan vol concrete acties. Acties op het gebied van je website, content, e-mailmarketing. Geen ‘one size fits all’ acties, maar puur gericht op jou en jouw business. Je kunt hier zelf stap-voor-stap mee aan de slag. Of implementeert samen met mij.

Deze Online Marketing Strategie Sessie is inclusief 1 call na onze sessie waarin je nog al je vragen kunt stellen of eventueel feedback wilt op je teksten, weggever of website.

Ik heb een Strategie Sessie bij Anouk van Let’s get Leads aangevraagd, omdat ik nog geen goedlopende funnel had. Wel een gratis weggever, maar die leidde tot niets. Mensen kwamen automatisch op mijn e-mail lijst, maar ik had dus verder niks ingericht. Hierdoor hielp ik de ondernemers die mijn weggever aanvroegen niet goed verder met het onderwerp waar ze meer over wilden weten. Zonde!

De dag heeft mij twee uitgewerkte funnels opgeleverd, inzicht in een mogelijk nieuw aanbod en we hebben mijn bestaande aanbod beter ingericht. De Strategie Sessie heeft mij eigenlijk veel meer opgeleverd dan ik had verwacht!

Anouk denkt lekker out-of-the box mee. Ze wil de funnel graag overzichtelijk houden, met de nadruk op waarde leveren. Anouk gaf mij de ruimte om op nieuwe inzichten te komen voor mijn bestaande aanbod. Heerlijk!

Ze denkt mee over het technisch inrichten van de funnels. In mijn geval een hele puzzel, maar we zijn er goed uitgekomen! Dat helpt mij weer met het implementeren 🙂

Het volgen van het logische stappenplan zorgde ervoor dat het maximale uit de dag gehaald kon worden. Fijn!

Ik zal de Strategie Sessie zeker aanbevelen. Ik denk namelijk dat heel veel ondernemers dit nog helemaal niet op orde hebben. Het hebben van een gratis weggever, die mensen naar je hoofdlijst leidt is namelijk geen funnel. Een goedlopende funnel gaat jouw zonder extra inspanning meer omzet opleveren.

Masja Slootweg

LinkedIn-expert en ondernemerscoach

Jouw resultaat:

een unieke online marketing strategie/ plan, op maat gemaakt voor JOU

jouw online fundament staat als een huis en jij weet welke stappen je nu mag nemen

resultaat: online groei door een duidelijke online strategie en richting

Wij wilden graag een eerste marketing funnel ontwerpen en besloten daarom een Strategie Sessie met Anouk in te plannen. De dag heeft ons concreet een ontwerp opgeleverd voor onze beide te bereiken doelgroepen. Wij zijn klaar om aan de slag te gaan!

Anouk is helpend, enthousiast, begeleidend en verklarend. Ze is niet bang om -indien nodig – te confronteren, om daarmee het best mogelijke resultaat neer te zetten.

Ik had al veel gehoord over het mail programma ActiveCampaign. Wij wilden hier graag mee aan de slag. Anouk heeft ons tijdens de Strategie Sessie voorbeelden kunnen laten zien van werkende campagnes. Wij hebben meteen besloten over te stappen van ons huidige mail systeem naar ActiveCampaign.

Ik zou de Strategie Sessie zeker aanbevelen, omdat het opzetten van een goede funnel jouw klanten de mogelijkheid geeft laagdrempelig kennis te maken met jou en jouw aanbod. Om vervolgens een relatie op te bouwen. Dus extra omzet, extra effect.

Ben Vissers

Mede eigenaar, Vissers & Werkman

Met een stevig FUNDAMENT heb jij het succes van jouw bedrijf in eigen handen.

Ja, ik wil graag kennismaken
Wat kost een Online Marketing Strategie Sessie?

De Sessie inclusief:
– plan van aanpak met duidelijke en praktische actiepunten
– 1-op-1 call na onze sessie

kost € 1250,- excl BTW.

Wat houdt de Let's get Leads-methode in?

Een succesvolle online marketing strategie bestaat voor mij uit 6 pijlers. Samen zorgen ze er voor dat jij resultaat behaalt in plaats van een hoop frustratie. Tijdens onze Online Marketing Strategie Sessie behandelen we alle 6 de pijlers. Je zal merken dat jij meer aandacht wil besteden aan de ene pijler en minder bij de andere. Onze sessie is geheel op maat gemaakt, dus hier is alle ruimte voor. 

Wanneer ontvang ik mijn volledige online marketing plan?

Na onze sessie tover ik alle output om in een praktisch online marketing ACTIEplan op maat. Je ontvangt dit plan met actiepunten binnen 2 weken van mij in je mail.

Kan ik zelf aan de slag met het online marketing plan?

Ja zeker. Ik sta bekend om mijn Jip&Janneke taal en dus heldere uitleg. Je kunt zelf aan de slag met al je acties. Mocht je toch onduidelijkheden tegenkomen kun je mij altijd per mail bereiken op anouk@letsgetleads.nl.

Kunnen we mijn online marketing acties ook samen implementeren?

Ja zeker, dat kan in het Let’s get Leads traject, hét 1-op-1 programma waarin we samen
in 12 weken jouw online droom bouwen.

 

Mijn vraag staat er niet bij...

Is er iets onduidelijk of wil je gewoon extra informatie? Mail mij dan op anouk@letsgetleads.nl. Leuk om iets van je te horen!

DOWNLOAD DE TEMPLATE NU (PDF)

Vul jouw voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor de template.

VRAAG DE MASTERCLASS NU AAN

Vul jouw voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor de Masterclass.

VRAAG JOUW TIP NU AAN

Vul jouw voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt!

DOWNLOAD DE CONTENT KALENDER 2021 NU (EXCEL)

Vul jouw voornaam + e-mail in & klik op de button.

Privacy

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor de kalender.

DOWNLOAD JE E-BOOK (PDF)

Vul je voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor je e-book.

Schrijf je in & WIN

Vul je voornaam + e-mail in & klik op de button.

Privacy

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor je bevestiging.

DOWNLOAD DE 5 KANSEN (PDF)

Vul je voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor je pdf.

SCHRIJF JE IN VOOR DE WACHTLIJST

Vul je voornaam + e-mail in & klik op de button.

Privacy

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor de bevestiging.

DOWNLOAD HET E-BOOK NU (PDF)

Vul jouw voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor het e-book.