Ja echt, alsjeblieft, stop ermee!

Ik zie dat zo vaak, dat ondernemers zo maar adverteren. Op Google, Facebook of op LinkedIn. Vaak omdat iedereen dat doet. Of omdat iemand tegen ze zegt dat ze dat moeten doen. Want daar bereik je nieuwe potentiële klanten mee. En dat willen we allemaal.

Maar als je gaat adverteren zul je toch echt eerst iets anders op orde moeten hebben. En dat is jouw uitgedachte klantroute. Adverteren zonder goede klantroute is zoiets als de voordeur naar je bedrijf open zetten en de achterdeur ook. Je nodigt gasten uit, maar ze lopen net zo hard weer naar buiten. Ze vertrekken weer, misschien wel naar een concurrent.

En dat wil je toch niet? Je spendeert toch niet al die moeite en al dat geld om jouw potentiële klant in de armen van iemand anders te jagen? Nee, je wilt dat jouw potentiële klant op jouw website komt en jou leert kennen. En waarderen als expert. Om vervolgens met jou samen te werken.

En dus heb je een route nodig. Een route op maat gemaakt voor jouw klant. En voor zijn probleem. Jij gaat laten zien dat je de juiste expert bent om hem te helpen.

Het begin van die route zou een blog kunnen zijn. Een blog over het probleem van jouw klant. En over de reden waarom hij dit probleem wil oplossen. In deze blog zit een link naar een weggever. Een weggever is iets van heel veel waarde wat de lezer kan downloaden. Iets wat klopt bij het onderwerp van jouw blog en in lijn ligt met jouw (betaalde) product of dienst.

Alles is gericht op waarde leveren aan jouw potentiële klant. Jouw potentiële klant moet jou nog leren kennen en aardig gaan vinden. Hij moet het vertrouwen krijgen dat jij de juiste persoon bent om zijn probleem op te lossen.

Jouw weggever moet van zoveel waarde zijn dat jouw potentiële klant hier een e-mailadres voor wil achterlaten. En vanaf dat moment kunnen jullie je relatie gaan opbouwen.

Als je op deze manier een klantroute bedenkt en implementeert heeft adverteren wel zin. Tuurlijk! Je wilt zoveel mogelijk mensen bereiken met jouw oplossing voor hun probleem. Dat gaat nu eenmaal gemakkelijker met de hulp van adverteren. Maar adverteer wel met een strategie. Met een plan. Zorg dat je dit alles op orde hebt!

Wil jij een automatische stroom van potentiële klanten? En wil je deze zelf aan en uit kunnen zetten? Download dan hier mijn template + stappenplan. Succes!

DOWNLOAD DE TEMPLATE NU (PDF)

Vul jouw voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor de template.

VRAAG DE MASTERCLASS NU AAN

Vul jouw voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor de Masterclass.

VRAAG JOUW TIP NU AAN

Vul jouw voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt!

DOWNLOAD DE CONTENT KALENDER 2021 NU (EXCEL)

Vul jouw voornaam + e-mail in & klik op de button.

Privacy

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor de kalender.

DOWNLOAD JE E-BOOK (PDF)

Vul je voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor je e-book.

Schrijf je in & WIN

Vul je voornaam + e-mail in & klik op de button.

Privacy

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor je bevestiging.

DOWNLOAD DE 5 KANSEN (PDF)

Vul je voornaam + e-mail in & klik op de button.

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor je pdf.

SCHRIJF JE IN VOOR DE WACHTLIJST

Vul je voornaam + e-mail in & klik op de button.

Privacy

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor de bevestiging.

SCHRIJF JE IN VOOR DE WACHTLIJST

Vul je voornaam + e-mail in & klik op de button.

Privacy

Het is gelukt, check je inbox (of SPAM) voor de bevestiging.